جامونده.....

جامونده.....

خیلی خیس

م.الف

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم ****وبم را به متور های جست و جو معرفی نمی کنم.برای مطالب برچسب هم نمی گذارم....وب را دوست دارم اما بیشتر از آن تنهایی را*****


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامونده..... و آدرس jamunde69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

مشاوره ازدواج

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

مطالب اخير

...........................................**********.............................................

...........................................**********.............................................

تا خدا

s

حقیقت عشق

تنهایی

تفاوت عشق و هوس

موزه های زندگی

آموزه های زندگی

آوزه های زندگی

»وزه های زندگی

آموزه های زندگی

هر کـــدومو بــرام پرکــن

حـــاضـــری؟

خــودم

من مینوشتم :.....

خودمـــم و خـــودتــــ ...

دلتنگم!!

لطفا جواب این سوال رو بدید

و تو...

نويسندگان

م.الف

پیوند های روزانه

حواله یوان به چین

خرید از علی اکسپرس

دزدگیر دوچرخه

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 14316
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

حـــاضـــری؟




نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت13:41---13 تير 1392
سلام دوست عزیز
وبلاگ تو با بقیه وبلاگ هایی که در زمینه عشق وجود دارن خیلی فرق داره آخه احساس میکنم اون وب ها از روی هوسه اما این وب از یه عشق واقعی حرف میزنه اما در جواب سوالت باید بگم اصلا با ریست کردن زندگی موافق نیستم چون حداقل توی زندگی من اتفاقات قشنگ هم زیاد رخ داد و من نمیخوام بخاطر یه سری سختی ها ریستش کنم


م.الف
ساعت11:01---9 فروردين 1392
نه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





8 فروردين 1392برچسب:,

|